دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۳۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
رپورتاژ آگهی/
اگر قصد ترید در بایننس را دارید. در این مقاله نکات بسیار مهمی در خصوص ترید ارز دیجیتال در بایننس را به شما آموزش خواهیم داد.

خرید آی پی ثابت برای ترید در بایننس با تحویل آنی

همانطور که میدانید برای ترید در بایننس لازم است تا حتما از IP ثابت غیر ایرانی استفاده کنید. اگر شما هم قصد ترید در بایننس را دارید حتما نگران بلوکه شدن حسابتان در بایننس هستید. در این مقاله نکات بسیار مهمی در خصوص ترید ارز دیجیتال در بایننس را به شما آموزش خواهیم داد.

 ترید ارزهای دیجیتال در سایت های داخلی امکانات و مزیت هایی که سایت های خارجی مانند بایننس در اختیار شما قرار می دهد را ندارند و همگی این سایت ها به نوعی واسطه با فرانشیز و کارمزد اضافه هستند. بنابراین تریدر های موفق و کاربران ایرانی بیشتر تمایل دارند تا برای ترید ارز دیجیتال به صورت مستقیم و بدون واسطه با امنیت بالا از صرافی بایننس Binance استفاده کنند. برخی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال خارجی، امکاناتی فوق‌العاده در اختیار کاربران خود می ‌گذارند، اما مشکل این است که بایننس ایران را تحریم کرده است. برای ورود به صرافی هایی که ایران را تحریم کرده اند لازم است تا IP کشورمان را تغییر دهیم. جهت این مورد می توانید از سرور مجازی بایننس استفاده نمایید که در ادامه توضیحات این سرور ها را خواهیم داد.

هرگز از VPN استفاده نکنید!

حتما با خودتان می گویید برای تغییر IP بهتر است از VPN استفاده کنید. اما این اولین قدم اشتباه یک تریدر است.

VPN  چه مشکلاتی برای شما به وجود خواهد آورد؟

IP که وی پی ان در اختیار شما قرار می دهد با هزاران نفر دیگر به اشتراک گذاشته شده است. اگر یکی از این این اشتراک ها تخلفی در اینترنت یا بایننس انجام دهد، همه آن افراد گرفتار خواهند شد و بایننس حساب همه را که از آن IP استفاده کرده اند را می بندد و درخواست احراز هویت می کند. در صورت نداشتن مدارک لازم اکانت بسته می شود و شما متحمل ضرر های بسیاری خواهید شد.

خرید آی پی ثابت برای ترید در بایننس با تحویل آنی

VPN ‌ها اصلا پشتیبانی، پاسخگویی و مسئولیتی در قبال خدماتشان ندارند.

از دیگر مضراتی که استفاده از VPN دارد این است که امنیت بسیار پایین است، وقتی صحبت از سرمایه می ‌شود، لازم است توجه داشته باشید که شما ممکن است هر چه دارید را بخواهید وارد ارز دیجیتال کنید، از این رو خیلی خطرناک است که تمام سرمایه ارز دیجیتال خود را با استفاده از یک VPN  به خطر بیندازید.

شما با هر بار اتصال به VPN از IP دیگری استفاده می کنید و مدام این IP در حال تغییر است. اگر به طور ناگهانی IP قطع شود مشخص می شود که شما یک کاربر ایرانی هستید بنابراین حسابتان بسته می شود و ممکن است تمام سرمایه را از دست بدهید. پس با توجه به موارد بالا، استفاده از VPN را به طور کامل فراموش کنید.

چطور از ضرر در مبادلات ارز دیجیتال جلوگیری کنیم؟

تنها کافیست که شما یک کامپیوتر را در یک کشور خارجی از داخل ایران خریداری نمایید و با آن از داخل کشور ایران کار کنید تا دچار تحریم‌ها نشوید ، بدترین نوع ضرر، ضرر از دست دادن اکانت شما در صرافی ارزهای دیجیتال می باشد. سرور مجازی بایننس یا همین کامپیوتر که ۲۴ ساعته روشن است به شما اجازه می دهد تا بتوانید از هر جای ایران با هر نوع دستگاهی از جمله موبایل، تبلت یا لپ ‌تاپ به آن وصل شوید. برای اینکه موقعیت فیزیکی الان که داخل ایران هست را مخفی کنید، نیاز به سرور مجازی دارید.

IP  ثابت برای ترید را چگونه بخریم؟

آی پی ثابت برای ترید، در واقع همان سرور مجازی ترید یا سرور مجازی بایننس است که در ادامه به طور کامل به شما آموزش می‌دهیم چگونه اقدام به خرید نمایید. در سایت های مختلف معمولا از این اصطلاح استفاده می شود چرا که تعداد زیادی از کاربران با سرور های مجازی و مصارف آنها و همچنین نحوه کاربری آن ها آشنایی ندارند.

آی پی ثابت برای بایننس را چگونه تهیه کنیم؟

اگر شما یک تریدر ارز دیجیتال هستید، حتما با وب سایت بایننس که یک صرافی خارجی است آشنا هستید، این صرافی ایران را تحریم کرده و باید از IP ثابت یک کشور دیگر این سایت را باز کنید تا به شما اجازه عضویت و فعالیت بدهد.

سرور مجازی ترید چیست؟

سرور مجازی که برای معاملات آنلاین راه اندازی شده باشد طوری که سرعت بالایی داشته باشند و کمترین Latency و Ping را تا سایت‌های صرافی و معاملات آنلاین فارکس داشته باشند، سرور مجازی ترید گفته می‌ شود. سرور مجازی بایننس ، سروری می باشد که در کشورهای تحریم نشده قرار داشته باشد. یا به زبان ساده‌ تر «بایننس کشوری که سرور یا همان کامپیوتر در داخل آن به صورت فیزیکی قرار دارد» جز لیست تحریم‌ های بایننس نباشد.

خرید آی پی ثابت برای ترید در بایننس با تحویل آنی

شما میتوانید سرور مجازی بایننس را از toshan.com خریداری کنید.

سرور مجازی بایننس در کشورهای «ایران، آمریکا، عراق، سوریه و چندین کشور دیگر» نمی‌تواند قرار داشته باشد. پس سرور مجازی بایننس شما باید در کشوری باشد که در لیست تحریم‌های بایننس نیست، کشورهای تحریم شده بایننس شامل:

  • Iran
  • United States
  • Korea
  • Syria
  • Cuba
  • Crimea

می ‌باشد که از وب‌ سایت بایننس به آدرس  زیر گرفته شده است:

https://www.binance.com/en/support/faq/360041126092

برای خرید سرور مجازی به چه امکاناتی نیاز دارید؟

سخت افزار خاصی لازم ندارید در سمت کاربر تهیه و نصب شده باشد، شما با هر میزان سخت افزاری می‌توانید سرور خود را خریداری نمایید. آیا می دانید منظور از ۴ گیگابایت رم و ۲ هسته سی پی یو در سرور مجازی ترید برای بایننس چیست ؟ منظور منابع کامپیوتری است که شما در کشور دیگری از شرکت‌های ایرانی ، نظیر توشن اجاره می کنید. آیا امکان استفاده از سرور مجازی ترید روی چندین دستگاه وجود دارد ؟ بله شما می ‌توانید یک سرور مجازی ترید خریداری کنید و روی چندین دستگاه به صورت غیر همزمان یا همزمان استفاده نمایید.

بهترین کشور برای خرید آی پی ثابت برای بایننس ، چه کشوری است؟ بیشتر کشورهای اروپایی مانند هلند، گزینه‌های مناسبی برای خرید سرور مجازی ترید و بایننس هستند. در آینده ممکن است بهترین کشور برای خرید سرور مجازی ترید و بایننس تغییر کند که از طریق صفحه سرور مجازی ترید و بایننس سایت toshan.net به اطلاع تمامی کاربران رسانده خواهد شد.

بهترین انواع سرور مجازی ترید بایننس را می توانید از شرکت توشن خریداری نمایید.

سرور ترید و بایننس توشن؛ حداکثر امنیت و سرعت!

سرور مجازی ترید توشن بهترین گزینه از یک شرکت معتبر ایرانی است که ارائه دهنده سرور های پر سرعت از کشور های مختلف بوده و شما با تهیه این سرور ها با قیمت مناسب و ارزان، علاوه بر دسترسی به اینترنت پر سرعت تا 100 مگابایت بر ثانیه و بدون محدودیت، یک آی پی ثابت برای ترید و بایننس از کشور و شهر مد نظر شما به صورت دائمی نیز به شما اختصاص داده خواهد شد.

خرید آی پی ثابت برای ترید در بایننس با تحویل آنی

 سخن آخر

شرکت توشن یک شرکت معتبر ایرانی در شهر تهران با نماد اعتماد در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی در کشور های مختلف است که در صورتی که قصد خرید آی پی ثابت برای بایننس و ترید و یا خرید سرور ترید را دارید می توانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید و طی چند دقیقه سرور و یا IP ثابت و اختصاصی خود را در موقعیت جغرافیایی و فیزیکی کشورهای مختلف اروپا، سفارش دهید. همچنین برای مشاوره قبل از خرید می توانید با شماره هوشمند 91006996 021 تماس بگیرید.

منابع:

https://toshan.net/vps/

https://toshan.net/vps/trade-binance

https://toshan.net/static-ip

 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: